Müügi- ja Ostutingimused
Veebipoe parimkink.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Uhti OÜ (registrikood 14753217) asukohaga Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, Loode tn 1/1, 80031.
1 Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1 Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
1.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
1.3 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2 Tellimuse vormistamine
2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
2.2 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.3 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
3 Kohaletoimetamine
3.1 Kaupu saadetakse Eesti piires.
3.2 Kauba toimetab teieni kuller tasuta Pärnu Linna piires iga päev.
3.3 Pärnu Linnas on võimalik kaup kätte saada iga päev k.a nädalavahetustel.
3.4 Üle Eesti on võimalik tellida kaup SmartPOST pakiautomaati, Omniva pakiautomaati, DPD pakiautomaati ning otse koju kätte DPD kulleriga. Kauba postitame üldjuhul tellimusega samal päeval k.a nädalavahetustel, kui tellimus on esitatud enne kella 18:00.
3.5 Kauba tellimisel Tallinnasse on võimalik kaup kätte saada järgmisel tööpäeval kell 16:20 kuni 18:00 aadressilt Valukoja 22, 11415 Tallinn, Eesti. Transpordikulu sellisel juhul ei lisandu. Tellimuse vormistamisel tuleb seljuhul valida tarneviisiks “Tulen Ise Järele (Valukoja 22, Tallinn)”
3.6 Kauba tellimisel Tallinnasse saabub kaup järgmisel tööpäeval, kui vormistada tellimus enne kella 18:00. Kui vormistada tellimus pärast 18:00 saabub kaup järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval. Saadame alati täpsustava e-maili, mis päeval on kliendile sobilik kaubale järgi minna. Kaubale saab Tallinnas ise järele minna ainult tööpäeviti.
3.7 Uhti OÜ tarnepartneriteks on AS Eesti Post (Omniva), Itella Estonia OÜ (SmartPOST) ja DPD Eesti AS (DPD).
4 Makseviis
4.1 Uhti OÜ veebipood parimkink.ee kasutab maksete läbiviimiseks Montonio moodulit. Maksta saab läbi Eesti, Läti, Leedu ja Soome pankade makselinkide valuutas Euro (€).
4.2 Läbi Montonio toetame järgnevaid makselinke: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Šiaulių Bankas, Medicinos Bankas, Nordea ning OP.
4.3 Lisaks toetame ka kaardimakseid (Visa ja Mastercard) läbi Paysera makselahenduse.
5 Taganemisõigus
5.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
5.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
5.3 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.4 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.5 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@parimkink.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.6 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
5.7 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
5.8 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.9 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.10 Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.11 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5.12 Personaalse tellimusena valminud toode ei ole tagastatav.
6 Pretensiooni esitamise õigus
6.1 Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
6.2 Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates ekirja aadressile info@parimkink.ee või helistada telefonil: +372 505 6794
6.3 Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.4 Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.5 Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
7 Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
7.1 Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
7.2 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
7.3 Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
7.4 Vaidluste lahendamine Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@parimkink.ee või helistada telefonil: +372 505 6794
7.5 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
7.6 Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
8 Toodete kasutamine ja ohutus
8.1 Tellides meie e-poest lutiketi või toote, mis sisaldab lutiketti palume kontrollida lutiketti regulaarselt, et tagada beebile ohutus. Kui märkate, et lutiketi nöör, kinnitus või muud osad on katki minemas, kahjustada saanud või mõranema hakanud lõpetage koheselt toote kasutamine.
8.2 Lutiketti võib kasutada ainult täiskasvanu järelvalve all, kuna see sisaldab väikeseid detaile.
8.3 Lutiketti ei ole soovitatav kinnitada liikuvatele osadele nagu näiteks lukud, paelad jms.
8.4 Lutiketti võib puhastada kuumas, aga mitte keevas vees ning lasta kuivada õhu käes.
8.5 Lapsevanem vastutab lutiketi ohutu kasutamise eest.